FAQ

 Frequently Asked Questions

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen omtrent het bestellen op deze webshop. 

 

De foto komt niet overeen met hetgeen ik wil bestellen, krijg ik wel het goede product opgestuurd?

Inderdaad is het mogelijk dat de foto van het bestelde product niet overeen komt met hetgeen dat in de titel beschreven staat. In dat geval toont de afbeelding dan vaak eenzelfde soort kaas, maar in een andere leeftijd. U krijgt hetgeen beschreven staat in de titel. De titel is dan dus ook leidend.

We werken er zo hard mogelijk aan bij elk product een goede afbeelding te illustreren.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

De bestelde producten worden uitsluitend gevacumeerd per post verstuurd. Hierbij ontvangt u bij een bestelling van kaas, kaaspapier(en) om uw kaas vers te houden na het openen van de verpakking.

Welke verzendkosten zijn er aan mijn bestelling verbonden? 

Verzendkosten binnen Nederland zijn €3,95. Bestellingen boven de €60 worden gratis bezorgd. Wilt u een bestelling buiten Nederland laten verzenden dient u contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Binnen welk termijn kan ik mijn bestelling verwachten?

We streven ernaar om uw bestelling binnen uiterlijk één werkweek te hebben verzonden.

Het gewicht van mijn bestelde producten komt niet precies overeen met wat ik heb besteld.

We snijden alle kaas vers van het mes. Daarom kan het zijn dat we niet altijd precies het gekozen gewicht kunnen garanderen. Het ene stuk is daarom misschien is zwaarder of minder zwaar dan stond aangegeven. We hopen op uw begrip.

Mag ik mijn bestelling retourneren? 

Wanneer u een bestelling wilt retourneren moet u contact opnemen via het contactformulier. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?

Het is niet mogelijk om geplaatste bestellingen via de webshop op te komen halen. 

 

Aan deze pagina wordt nog verder gewerkt. Wanneer u andere vragen heeft, stel ze gerust via het contactformulier.